Friday, October 30, 2009

" Sepanjang Exam Week "







Huhuhu...Nerves giler da nak final exam..Takut sangat lorh..Am I Ready Enough??Huhu..insyaallah..aku da pon telefon my family untuk meminta restu..Sem ni aku ada 4 paper untuk ke final dan satu lagi tiada final..hanya project..

So aku nyer first paper start 28/10/2009..Huhu..Paper record plak tuh..Sepanjang minggu exam nih aku byk habiskan masa kat library bersama dengan Si Dia sahaja..Si Dia la banyak menolong aku dari segi subjek yg aku tak paham..Si Dia la yg always accompany me study in library..Huhu..Sangat sayagkan Si Dia..Hehehe..:-)..Kembang kalo Si Dia bace blog aku nih..hahha..Sorry dude..I saje je nak mencapub u nyer peranan..hehehe..

28/10/200: Aku nyer paper kat C009..Aku pakai baju t-shirt je la..Aku exam start kul 9 pg n habis kol 12 tgah hari..hehehe..Aku macam biasa kuar awal la dalam kul 11 lebey..hukhuk..Kuar2 aku terus duk kat depan kelas n waiting Si Dia datng untuk mam tgah hari bersama2..Pas makan tgh hari kami ke library n study sampaila ptg..hahaha..Giler je kan aku nih..Pening tak payah cakap..Tido memng tak cukup.

Ni pas habis exam..


Ptg tuh aku lepak kat taman sebelah admin dengan sidia..Kami amik gmbar sebyk yg mungkin..sedey lorh dia sem ni last..huh..so exam kali nih aku nak wat yg terbaik..aku nak sambung deg di tempat yg sama dengan Si Dia..:-)..

Ni La Gelagat Aku Kat Tamn..

No comments:

Post a Comment