Saturday, October 17, 2009

" Our Course Dinner "


Yeeehhaaawww!!!!Malam ni ada dinner..Pendaftaran kul 8.15 pm..Aku tak sabar nak g dinner..Bukan pe,malm ni aku bakal tau what the suprises thah he gonna give me..Wanna know something??Malam ni plak tetibe aku had a period pain..Gilerr sakit..

Mulanya i think i don't wanna go coz i'm sick..But when i think about the suprises that i will get that nite,i change my mind..So aku pon bersiap la malm tuh..Bab2 makeup aku ask my wingmate,kak Qila makeupkan..Hmmm..hasilnya..Taaaddaaa!!!!Cumey tuh..Ahaks...

Then pas siap aku turun..He already wait me at his car n hold a rose for me..Hahaha..so sweet tak??:-)..Then we go to the hall together..Sampai je kat dewan tuh,aku ngan si dia berpisah lorh..dia duk kat area part6 n aku duk ngan member2 aku la..Memng malam tuh ramai yg vogue2 lol..Tetibe our emcee jempot lecturer n part 5&6 amik mam dulu..wawawa..jeless tul aku nih..aku da la lapar giler + sakit perut..hehehe..Tapi aku dengan slumbernyer amik gak makann with my fwen..Hehehe.


Pas habis mam,dalam 15 min macam tuh aku tgk si dia keluar dewan..Agak excited la nak tau apa yg bakal si dia bawak untuk aku malam tuh..N then tetibe aku tgk beberapa org pandng arah pintu masuk..Oh My God!!!!Arrrggghhhh!!!He brought a big box 4 me..N i open the box..Guess what???He give me a big yellow teddy bear..



Pas makn n settle everything aku n si dia kuar dewan..Malas plak nak wait laelame dalam dewan tuh..Ada lagi persembahan tapi memandangkan aku ni tgah dalam keadaan period pain so aku balik awal la..Sebelum tuh kami duk lepak 'UPTOWN' sat..ahaks..berbual sat pastuh si dia antar aku balik kolej..Hua2..

No comments:

Post a Comment