Tuesday, October 27, 2009

" Berjalan2 Di Sekitar Kuantan "

24/10/2009 : Harini nak g Kuantan..Heheehee...Umah kak aida,my classmate ada wat kenduri cukur jambul..Emm kiteorg bertolak dalam kul 2 pm..yg pergi dalam 5 org..sorg lelaki with 4 gurls in a car..nothing to do in a car but we stopped at Muadzam 4 our lunch..Aku x makan nasi coz Si Dia da bekalkan aku dengan Mc Chicken n Fun Fries..Nyum..Nyum...Beside that Si Dia gak buy chicken n water 4 my friend lorh..So kind N Sweet kan??Huhu..:-)..

Stop at muaddzam shah 4 lunch!!!
Kiteorg sampai kat umah Nadia dalam kul 5 lebey..Kat umah dia,kami makan kuih n goreng oisang..pastu Nadia buat air orange..Wawawa...Kami semua kepenatan la duk dalam keter tuh..Ingat nak mandi kat umah dia but one of our friend x bawak baju..So Kmai mandi kat our next house..Tapi si Syima nak tinggal kat umah nadia coz malam pas isyak kiteorg nak pusing2 satu Kuantan..Sape lagi yg jadi tourist Guide kami kalo tak si nadia tuh..Ahakas..

At umah Nadia..Sampai kat umah kak aida dalam senja la jugak..I thought take time dari umah nadia nak ke umah kak aida..rupenyer dekat aje..so sampai2 aku terus dukung si bbaby yg bakal dicukur jambul n after that aku mandi la..tak sangka pas andi aku tertido..hehhee..tido sampai pas isyak pastu bangun n mam..ish..ish..x senonoh tul aku ni..after that kami pergi ke rumah nadia untuk g jejalan..disebabkan ada penambahn org yg akan follow g jejalan,ayah my fwen nih ask us to use his car..proton wira..so agak besar n luat kit la..First destination is at East Cost Mall..Ahaks..Best gak tapi da nak close..So hanaya jejalan..N the next destination is tepi laut Teluk Cempedak..Oh Ghosh!!!Giler best kat situh..Wewewew..Aku da la suka tgk keindahan pantai..Our last destination 4 that nite ialah di Mamak Stall..Hehehe..My fwen yg belanjer..Hehehe..If i'm not mistaken name kedai mamak tuh "Aliff Corner"..Hehehe..Dalam kul 11 lebey g umah my fwens n we separe there..So balik le kami ke tempat asal..:-)...

Kat East Cost Mall..X shoping pon..:-(
Kat pantai Teluk Cempedak At Mamak StallSebelom tido aku sempat tuh bukak facebook semata2 nak tgk 'Farm Ville' aku tuh..pastuh tah pukul baper aku tertido..hehehe..

25/10/2009 : Morning!!!Aku wake up kol 9.30 pagi n then terus mandi..Pastuh turun ke dapur bersarapan dan tolong apa yg patut coz kenduri tuh start kul 11 pagi..Ramai lorh yg datng n dengan slumber aku hanya memakai jeans jerk..Luper giler nak bawak baju kurung..Nasib baik one of my fren pon pakai jeans..So,i have member!!!Hehehee..

Pas everything was settle,kiteorg da bersiap2 nak balik..But before balik kami singgah kat umah syira..hehhe..da a kenyang melantak makanan kenduri..Sampai umah syira melantak lagi makanan..hehehe..Pastuh bertolak balik dalam kul 5 n kami meredah perjalanan dengan hujan yg lebat..hehehe..Sampai Kampus kul 9 lebey..Wawawa..sangat tired but i've lots of experience along my journey to the Kuantan..Hahaha..

Kat Depan Umah Kak Aida Nih..
Pic gedik aku kat depan umah nih..Hahaha.. Ni la umah syira..

1 comment: