Friday, October 2, 2009

" About Myself!!!!!! "

K la...Firstly memang adat la aku kena kenalkan diri aku dulu kan..Emmm nama penuh aku Dwe Hairen Bte Mohamad..Dilahirkan pada 5 Januari 1989 kat Ipoh..Aku anak ke-8 daripada 9 org.Ada 5 kakak,2 abg n sorg adik pompan..Sekolah??Wargh!!Aku ni byk giler bertukar sekolah..Darjah 1 sampai 3 skol kat SK Tambun,Ipoh..Pastu pindah kat SK Dato Naning,Melaka sampaila habis UPSR..Sekolah Menengah plak kat SMK Seri Pengkalan,Melaka sampaila Tingkatan 3..Pastu Tingkatan 4-5 skool kat SMT Jasin,Melaka..Pas SPM aku lepak KL kerja kat 7Eleven Bandar Mahkota Cheras..Adala dalam 8 bulan kerja aku ditawarkan ke UiTM..So skunk aku kat UiTM..

Cita2??Dulu waktu kecik2 cikgu tanya nak jadi apa??Aku jawab "Saya nak jadi polis,peguam n arkitek"..Hehe,jawapan nak hebat2!!Tapi aku nak jadi pensyarah sebenarnyer..Aku ni suka mengajar so aku nak kongsi la apa2 yg aku tau dengan org lain..Hobi??Banyak kot..Aku pon suka lakukan sepertimana yg pompan lain suka tp satu jerk aku TAK SUKA warna PINK!!..Impian aku??Emmm act aku nak sangat blaja kat oversea tapi insyaalah ada rezeki nanti aku akan terbang juga ke luar negara..Wish me ya!!!

Aku ni agak giler2 n ley masuk dengan sesaper jerk..Tp giler2 aku nih aku tal lar over sangat..
Aku adalah aku..Xde saper yg ley ubah aku dan aku tak suker org mengubah aku kerna aku adalah diri aku..hehehe..Aku sayngkan sumer org yg kenal aku..Aku akan happy biler tgk kawan2 aku happy..








No comments:

Post a Comment