Friday, October 2, 2009

" My Life As A Student "



Aku ni student nomad,selalu je pindah randah so alam skool memng yg terbaek la..Aku memng ramai member..hehehe..Tapi in this life,ada certain people yg tak suka kite tapi aku pedulik aper as long as 'aku adalah diri aku'..Hehehe..Let people hate u 4 what u are than love u 4 what u r not..Hehehe..pandainyer!!!Zaman skool rendah xde byk sangat cerita la sebab aku pon masih kanak2 riang..Yg pasti zaman skool rendah aku adalah murid kesayangan cikgu..Mungkin sebab aku ni jenis Hyper Active kot..ahaks..

Time skool menengah aku agak notty sikit..Aku da mula pandai ponteng kelas..Aku g kelas pon panjat pagar belakang..Jalan Short Cut la katakan..Aku g skool jalan kaki jerk..Aku ni rajin exercise..Saper yg naik kete tuh sume malas nak exercise..hahaha..Tp zaman skool menengah aku sangat chubby..Hehehe..Then aku transfer ke Technic School..Aku dapat kos electrical engineering..Haaa..ket skool teknik paling best la..Aku ada geng n aku budak asrama..Just imagine,aku ni budak nakal tp jadi anak angkat cikgu HEM..Jeng3x..Life kat asrama ni memng terbaik coz aku blaja macam2 tau..Aku da mula pandai couple2 ni tp aku ni XMINAT sangat la sebenarnyer coz hati aku ni keras sikit..Cinta monyet la tuh kot..Ahaks..

10/01/2008 merupakan tarikh paling best coz aku ditawarkan masuk UiTM Segamat n dapat kos Information Management..Ake pikir gak apa benda la kos nih..Guess What??It's all about computer..OH GHOSH!!!Aku da la paling x suker komputer..Hahaha..Tp I'll try to master this courses..Bezanyer kehidupan kita as a student universiti kan??Kat sini kelas tak tentu masa n sometimes kelas will be cancel anytime..Hehe..Lecturer plak best2..Dari x suker kos ni aku akhirnya sangat teruja dengan kos ni..Nak kata expert tu takla tapi ok la..So skunk aku da masuk tahun ke-2 n da pon semester ke-4..Alhamdulillah..



No comments:

Post a Comment