Monday, March 22, 2010

" Sushi King Kat Jusco Seremban "



Hehehee..Hyep All!!Oppss Assalammualaikum..Tgah watper tuh??hehehe..Emm citer this time pasal makann fav aku..Act aku nih baru gak la suka mam SUSHI..Tu pon kakak aku yg ajar lorh..N hari rabu 17/03/2010 aku ada lawatn 3 hari ke kl tapi aku tak dapat g coz diserang asthma dan demam..huhu..memng sakit hati sesangat wa cakap sama lo..hehehe

So biler da dapt mc aku pon lik umah ar kat Nilai..Org kata ubat paling mujarab time kita demam ialah biler bersama2 dengan family tercinta kan??So aku pon balik hari khamis pagi amik tiket on the spot kul 11 pagi..Tapi sangat2 perit perjalann coz dua kali tukar bas n aku plak tgh demam..woo..:'-(So sampai Seremban dalm kul 7 lebih gak la..lama kan??Hmm so lepak2 ja la kat Nilai tuh..

N Aku terasa nak makn SUSHI tapi tahler..Kebetulan kakk aku bawak kami g Jusco Seremban so aku terdengar akak aku cakap nak makan kat SUSHI KING la..yeyeeyey!!Aku sangat2 best woo..hehhee..sukerrrnnyyerrrrr!!!So apa lagi macam2 la yg kami order kat sushi king tuh..

Ni La Antara Jenis2 SUSHI Yg Akak Aku Order..;-)

Ayah n mak aku plak kurang suka so hanya aku n kakak aku yg makan byk..tah pape je yg kakak aku order..Tapi sangat2 best lol..Thanks my sis..luv you!!:-)

Ni La Kakak N Baby Izz..Cumey Tak??

Ni Mak Aku..Hehehe.. Ni Plak Bapak Aku..:-)Pas makn2 tuh kami terus g jejalan kat dalam jusco..Si baby Izz plak kami g bawak dia main permainan..ala yg kena masukkan token tuh la..best betul tgk dia main tuh..Dengan tgk dia gelak..hehehe..da la gigi ada 4 batng ja..lallaa..sangat2 cumei betul la..


No comments:

Post a Comment