Monday, March 8, 2010

" Lawatan Arkib Kedah-Perlis "

Hehehee..emm salam n pagi!!!Ooooppsss pagi ker??Da ptg nih kot..Anyway aku baru ja balik dari kelas.Balik2 ja terus open my laptop n try to connect with Wireless yg disediakan oley pihak UitM..Ahaks..So harini citer aku adalah tentag lawatn ke Arkib..

Aku Kat Depan Arkib Nih..:-)

Ok..Pada 04/03/2010 aku n other group pergi wat lawatan kat arkib Kedah-Perlis..Kenapa Kedah Perlis??Actually arkib ni gabungan antara negeri Kedah-Perlis-Penang tapi penang telah terkeluar sebab jauh sangat so hanya tinggal Perlis ja..Kami pergi dengan 2 buah keter dimana aku pergi dengan group aku iaitu Aku,Alip,Rafi & Azim..Sumer laki n aku sowg ja pompan..Kami pergi naik keter Kia Spectra Warna merah..wawawa..detail tul aku bg..Hehehe..

Dari Kiri : Imah,Kak Farah,Fatin,Hajar,Aku & Zaida

Another group ialah Fatin,Farah,Imah,Zaida n Hajar..Mereka pergi dengan kete kancil..Kmi bertolak dalam kul 8.40 a.m dari UiTM n sampai sana dalam kul 10 lebih..huhu..So sampai2 ja kami terus berjumpa dengan yg berkenaan dan memulakan prosedur2 untuk menemuramah pengarah arkib tuh.. Kami duduk di bilik yg agak selesa..Kami kemudian dibawa ke bilik2 untuk melihat prosedur dalam membuat kertas seperti Lamination,Fumigation dll..Hehehe..

Agak riuh gak la group aku..Ne taknyer group aku kan lelaki so paham2 ja la perangai laki nih macam ner..Tapi apa yg pasti aku lah paling byk bergambar..HEHEHE..:-) Kami settle semua tuh dalam kul 2 lebih n aku tak balik dengan diorg tapi aku balik ngn member aku dak Alor Star..Nama dia Abdul Rahman,blaja kat Kolej Insaniah,Alor Star..So dia yg amik aku kat depan arkib..Ahaks..
Ni Dengan Kak Farah Nadia..

Waktu tuh aku teringat kata2 kawan kelas aku "Dwe,ko nih kalo dicampak kemana2 for sure boley hidup"..Sebab aku nih ramai kawan yg duk merata2..huhu..So even kat kampus ni aku tak ramai kawan,aku masih ada lagi kawan2 di luar sana tuh..hehehe..

No comments:

Post a Comment