Friday, January 22, 2010

" Kehidupanku Kat New Campus"

Ahaks..
salam sumernyer...harini aku nak citer tentang my new campus..
da lama kot aku tak updated blog aku nih..
ahaks..
emmm skunk aku da ada kat Sg.Petani,Kedah..
mula2 datng sini aku tak baper ada kawan sangat..
yela baru lagi kot tapi yg pasti hari2 yg aku lalui kat sini terlalu best..kalo dulu kat kampus lama aku tak baper rajin kuar kolej tapi kat sini bile tibe hari minggu aku kuar..
ahaks..sebab apa??coz there are too many things here..

u all takkn rasa buhsan bila kat sini..
nak tgk wayang boley,nak p lepak tepi pantai buley malahan nak p tgk sawah padi pon ok..sumer tempat dekat2..
n tempat aku nih dekat ngn Penang N Perlis..
ahaks..

tapi yg tak best kat kampus ni ialah kolej siswi n siswa sangat2 sikit..so ada yg duduk umah sewa n alhamdulilah aku masih ditempatkan di dalam kolej..bukan apa,senang sikit lol mau bergerak..
dalam seminggu aku kat new campus nih macam2 tempat da aku pergi n yg paling best aku dapat tgk sawah padi..
da la kau nih tak pernah g tgk sawah padi..bila da dapat tgk sawah padi aku rasa macam nak

terjun je kat tgh2 sawah tuh,..
memng jakun betul aku nih..

No comments:

Post a Comment