Friday, December 18, 2009

" Dari Merah Ke Hijau "

Ahaks..macam pelik jer tajuk aku tuh kan??
apa yg merah dan aapa yg hijau..ahaks..anyway itu tentang umah aku..warna baru untuk my house.."mahligaiku,syurgaku"..hehehhe..

emm before this umah aku berwarna merah membara tapi setelah 5 taun berlalu mak give idea untuk warnakan umah kepada hijau..hehehe..so my mom pon p beli cat Jotun yg berharga RM180 untuk 5 liter..adoiyai mak aku nih..hehehe..

ni warna sebelom iaitu merah..(aku n ayahku being model)
xperla nak cantik punye pasal..my mom choose warna hijau plak kali nih..kalo nak tau area my tamn perumahan ni hanya umah aku jer yg lain dari lain..ne taknyer,aku nyer umah cat warna terang2..kiranya my parents berani mempertaruhkan warna umah..hehehe..


so yg tukang catnya ialah my bro n my father..aku nih do tukang lap cat yg menitik n buatkan air..

No comments:

Post a Comment