Sunday, November 15, 2009

" Should I Love @ Hate??"

Emmmm macam agak lame gak aku menyepikan diri kan??Ahaks..Bukannyer da senyap tapi just berhenti seketika kerna sibuk dengan my final exam..Anyway everything had done n i am free from study but it just 4 a while..Pasni continue with new semester..Xtaula next sem aku still kat Segamat or maybe da tukar ke another campuse..Just hope that i will go to another campuses..Pray for me ya..

Love or hated belaja kat Segamat??Sebenarnya aku sayang sangat kat Segamat n kekawan aku..Suasana kat sini memng sesuwei giler nak belajar..Tapi pengalamn2 dari aku part1 hingga part4 menjadikan aku takut hendak meneruskan pengajian di Segamat..So many thing yg happen to me along my study in Segamat..But ihve to be strong enought to finish my semester here..

Just imagine i;ve got a lots of backstabber fwen..Memng pedih kalo our good fwens sendiri bukan setakat mengutuk @ mengumpat kita bahkan do more than that..For example memfitnah..But i just let they wanna say what they want coz only me n who are close to me know about me..As long as i be myself n not otherelse..Rite??N then disebabkan kesalahan org lain.aku dipulaukan..Should it happen??Biler they have a problem or having crush with the other friend,pandai plak nak looking for me..nak ngadu la..Hey adakah aku ni kawan untuk korg bersedih jerk??

Pastu dapat plak someone yg suka use my thing like they own it..Huhu..Sesuka hati jerk nak wat macam ni kat aku..Huhu..Memng tension..Da la dapat kawan2 yg memng xley pakai pastu dapat plak makhluk yg take advantage kat aku yg kind ni..cececehhh..:-)I am tired of this thing n from the first i think i can't get along with this situation but on this semester(smester4),i found someone who is help me so much..The person teach me to live as a solo rider..The person also ask me to be strong gurl because this person know that i can do it..

So finally here i am!!I Can do everything without someone called "friend"..Ahaks..I can do everything lonely..But i accept everything that happen to me with my open minded..At least aku dapat pengalamn yg sangat berharga..Pengalaman yg penting ialah kita kena jadi hati kering biler study kat ipta/ipts..Kawan2 akn menjadi lawan kita sebenarnya..N don't too early trust anyone..that's important..Hehehe..

No comments:

Post a Comment